Vanliga frågor

Om Kickerz

Vad är Kickerz?

Kickerz är klubben för alla barn som älskar fotboll. Varje månad erbjuder vi fina boxar med en rolig tidning, böcker och coola klubbprylar. Allt med fotbollsfokus!

Vad finns i boxarna?

Varje box innehåller en bok, en fin tidning, Paninis populära fotbollskort och coola klubbprylar.

Vad kommer i nästa box?

Titta gärna på tidigare boxar här på hemsidan för att se exempel på vad som kan dyka upp. Vi visar även i tidningen, här på hemsidan och i föräldraportalen vad nästa box innehåller.

Leverans & retur

Hur ofta kommer boxarna?

En gång i månaden. Totalt skickar vi ut tolv roliga boxar om året.

Hur lång tid tar det innan prova på-boxen kommer?

Cirka två veckor från att vi har tagit emot och registrerat ordern.

När kommer månadens box?

Ofta under månadens sista tredjedel. På vår hemsida kan du följa nedräkningen tills boxen skickas.

Kan man hoppa över en box?

Ja, man kan pausas så att man hoppar över en viss box.

Hur avbeställer man en viss box?

Välj något av följande sätt: Gå till Föräldrahörnan. Du hittar den via trepunktsmenyn ute till höger på vår vanliga hemsida. Eller via direktlänk till Föräldraportalen på webbadressen: kickerz.se/parents Logga in på Föräldrahörnan. Klicka på Avbeställ nästa box. Om sista avbeställningsdatum är passerat och boxen därmed inte längre går att avbeställa står det tydligt på knappen. Du kan även avbeställa via servicetelefon med medlemsnummer och kontrollsiffror. Kickerz servicetelefon: 040-665 41 80 Boxen kan även avbeställas genom att kontakta vår kundtjänst (040-665 41 70. Var vänlig ha medlemsnummer och kontrollsiffror tillgängligt vid avbeställning.

Kan man ångra avbeställning av en box?

Ja! Om man har avbeställt en box men ångrar sig och vill ha den kan man ringa kundtjänst. Man kan ångra sin avbeställning fram till och med sista avbeställningsdatum. Endast målsman kan ångra en avbeställning.

Kan man efterbeställa en tidigare box?

Ja, det brukar kunna gå. Så länge det inte har tagit helt slut på lager. Böcker och klubbprylar brukar finnas kvar i cirka tre månader för försäljning till våra medlemmar. Hela boxar, eller delar av dem, kan då efterbeställas. Kontakta kundtjänst för att få veta om det du söker finns kvar på lager så kan de hjälpa dig.

En sak i boxen var trasig. Vad gör jag?

Ibland går saker tyvärr sönder i packningen eller postgången. Vi beklagar verkligen och arbetar hårt för att förhindra att dylikt sker. Kontakta vår kundtjänst så hjälper de dig.

Bonus

Vad är bonuspoäng?

Medlemmar i klubben får bonuspoäng för varje box. Bonuspoängen kan sedan bytas in mot fina bonuspremier. Det enda man själv betalar är fraktkostnaden på 49:-. Prova på-boxen ger 200 bonuspoäng, därefter ger varje box 100 bonuspoäng.

Var hittar man bonuspremierna?

En lista på våra aktuella bonuspremier hittar du på vår hemsida under rullisten till höger på sidan. Se www.kickerz.se. Nya bonuspremier kommer löpande under året. Håll gärna utkik!

Var står bonuspoängen?

På fakturan som medföljer varje box samt på Föräldrahörnan.

Föräldrahörnan

Vad är Föräldrahörnan?

En sida där du kan få en överblick över ditt barns medlemskap, fakturor och hantera avbeställning etc av boxarna. Följ instruktionerna på www.kickerz.se/parents för att skapa ett inlogg.